Sunday, February 15, 2009

Different Valentine this year

I love spending time with all my friends!!

N today.. everything was set up so great! HAPPY VALENTINE DAYS guyz.. Got a new chill place to hangout.. n it's cool.. the atmosphere is good, the view is perfect.. Specially for a dating couple.. huhu.. So bad i'm single now.. But never mind, coz i have my friends around me.. N today is.. Hmm.. So i'm not alone.. N i'm happy today!! Will upload the photos later..

And before went to the dinner, we saw City of Ember.. Uhhmm, too much imagination.. Otherwise, the story is interesting enough.. I think.. At least Harry Treadaway gives a lil' pleasure for me.. Coz he's so good looking.. Hmm.. I like him.. He reminds me to P.. haha.. *P, if u read this.. Dun put to much expectations.. =P*

Tapi selaen kesenangan hari ini, ada juga hal aneh yg gak penting yg terjadi.. Jadi sepulang dari dinner, aku lewat Terrace Cafe seturan tuh.. Eh.. tiba2 jadi gak bisa jalan gitu, jalanan jd padat merayap.. Stelah diamati, eh ternyata banyak orang dengan dandanan ninja, alias muka ditutupin kaen gitu.. Udah gitu, kok pake kaos label FPI?? Bukannya FPI udah dibubarin ya?? Udah gitu ada yg bawa tongkat segala.. Who the hell r them??!! Norakkk!! Mereka gerebek Terrace!!! Euwhhh, so last year!! SUCKS!!! Bejaterz yg suka berlaga menghakimi orang.. Please deh, kaya pada ga tau aja siapa sebenernya kalian.. OMG..

2 comments:

Herdion said...

FPI orang munafik seduania.. maling teriak maling.. FPI Sucks... yuck fou FPI..

Teph^^ said...

jgn sampe FPI baca blog mu say...hehe